»Umetniško delo tako rekoč izginja pod težo ambicij kuratorskih izjav, političnih gest in razstavnih strategij.«
»Pometeno pod preprogo.«
»Robustna silovitost, pod katero se skriva izjemna gracioznost, odseva briljantno poustvarjalnost, ki nikdar ne zapade v izumetničeno teatralnost ali pretirano gestikularnost, zvestoba skladateljevi intenciji pa vzbuja zaupanje poslušalstva pred razprodanimi dvoranami po svetu.«
»Občutek, da smo pod nadzorom, namreč ustvarja občutek, da smo potencialni kršilci. Vedenje, da obstajajo informacije, ki so pripravljene pričati v nekem prihodnjem času, je dovolj za to, da naše misli preganjajo s tesnobo obtoženca.«
»V tem obdobju umetnik sprva ustvarja v mejah novega realizma in niza prizore svojega ateljeja z dekorativno, skoraj matissovsko noto. V neki točki pa se izolira in pod vplivi abstraktne umetnosti radikalno preoblikuje svoj izraz.«
»Rodil sem se v srcu uničenega svetovnega reda, v pokrajini v ruševinah, v družbi v ruševinah. Nisem hotel vzpostaviti novega reda. Videl sem več kot dovolj tako imenovanih redov. Prisiljen sem bil, vse postaviti pod vprašaj. Moral sem spet na novo postati 'naiven', začeti na novo. Ne premorem občutljivosti, izobrazbe ali filozofije italijanskega manierizma. Sem pa manierist v smislu, da stvari deformiram. Brutalen, naiven in gotski sem.«
»Velikokrat tudi vidim, da umetnik, ki je našel svoj izraz, sam sebe reproducira in velikokrat je težko razločiti, kaj je osebni slog, kaj pa 'štancanje' tega, kar se dobro prodaja.«
»Do zadnjega trenutka nisem vedela, kaj točno bo nastalo. Prepustila sem se intuiciji.«
»Ali je mera umetniške kakovosti res uspeh pri prodaji? Po mojem mnenju ne.«
»Oba sta pustila neizbrisno umetniško in ustvarjalno sled v gledališču, na radiu in v filmu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju